top of page
WE
STAGE
FAQ
-
באילו צבעים כדאי לבחור לבית שעומד למכירה?בית שעומד למכירה צריך להתאים ולכוון למקסימום קונים פוטנציאלים. לצורך כך חשוב להעביר את הבית יישור קו מבחינת הצבעוניות שלו. בית שישדר ניקיון, סדר ובהירות בעיניים יצליח לגעת ברגשותיהם של מספר רב יותר של אנשים. לצורך כך חשוב לצבוע את הבית בצבע אחד אחיד, רצוי ללכת בבחירה על אחד מגווני הלבן. יש צורך להתעדכן בצבעים של אותה תקופה / שנה. לדוגמא: הלבן המומלץ ל 2017-18 הוא לבן עם נגיעה של אפור ואילו לפני מספר שנים הלבן שמנת היה באופנה. חשוב! לצבוע חדרי ילדים, להוריד מדבקות מהקיר וליצור תחושה שכל חדר יכול לשמש לכל מטרה. אם תשאירו את הצבע הוורוד או סגול של הילדה, קונה פוטנציאלי שאין לו ילדים או גדולים שעזבו יתקשה לראות שהחדר הוורוד יכול לשמש כמשרד ביתי. את חדרי השינה יש לכסות בכיסוי מיטה בצבע אחיד ונקי שמסתיר מתחתיו את המצעים הססגוניים והכתמים. כדי לזרוק כריות נוי . בסלון יש לאחד את צבעוניות הכריות , וילונות נקיים ואחידים – עוזרים להסתיר נוף, ויטרינה או סורגים שמכבידים על העין. צבע בהיר ואחיד משדר לקונה כי הבית מתוחזק כראוי, בהיר מואר ומאוורר. בית שמעביר את התחושה הזו מצליח לגרום לקונה תחושת שייכות.
-
מדוע צריכים להשקיע מחשבה, עשייה ותקציב לפני שמעלים נכס למכירה?"נכס מאבד מערכו 6% כבר החל מהשבוע השלישי שלו בשוק. כל חודש ערכו יורד בעוד כמה אחוזים. המטרה של בעל הנכס היא למכור כמה שיותר מהר! מחקרים הראו שלרוב ההצעה הראשונה שקיבלתם (ולפעמים נפנפתם וזילזלתם) תהיה ההצעה הגבוהה ביותר שתקבלו וחשוב לא לאבד אותה. בכל אזור יש את האוכלוסיה שמחפשת, נכס שחשף לשוק ויצר תחושה לא טובה יהי קשה מאוד לשפר את תדמיתו. שניה לפני שמוציאים את הנכס לפרסום חשוב לחשוב על כל הפרמטרים, להבין שאתם לא מתפשרים. השקעה של מחשבה, מתחילה עם ההבנה שהבית צריך לעבור תהליך של הום סטייג'ינג - הכנה למכירה. ברגע שהבנו את העובדה הזו צריך להעריך את שווי הנכס ולנתח את גובה ההשקעה ושדרוג שאנו, בעלי הבית צריכים להשקיע. רבים עדיין תקועים במחשבה של "למה להשקיע בנכס שאנחנו רוצים למכור"? והתשובה היא – ערך. הבית צריך לספר סיפור, סיפור שמתאים לכמה שיותר קוראים או מאזינים. חברים, כאשר מוציאים רכב למכירה (נכס בשווי 50,000ש"ח – 150,000ש"ח) אנו מבינים שההיצע גדול מאוד ויש לגרום לרכב שלנו לקפוץ מעל כולם. אז מה עושים? מכניסים אותו למכון בדיקה לפני מכירה, שוטפים, מנקים, מתיזים ריח טוב, מעמידים את הרכב שלא בצמוד לרכבים אחרים ומצלמים אותו...כאילו היה דוגמן! אז למה ? את הנכס היקר ביותר שלכם אינכם מכינים למכירה? לרוב, מדובר בעסקה הגדולה ביותר שתעשו בחייכם, תשקיעו! השקעה קטנה (ביחס לשווי הבית) תביא תוצאות מצוינות במהירות המכירה וברווח.
-
האם הום סטייג'ינג באמת עובד?אם מתסתכלים סביב, רואים כי הום הצורך וההכרה בתהליך ההום סטייג'ינג גדל משנה לשנה בכל העולם.יותר ויותר בעלי נכסים נעזרים בהום סטייג'רים מקצועיים בשלב מכירת הנכס שלהם.מתווכים ממליצים פה אחד על תהליך שכזה לפני מכירה, בשנים האחרונות השיח על התהליך הזה גדל משמעותית וכיום ניתן למצא ספרים, כתבות, הרצאות ובלוגים שמתעסקים ומעשירים את הידע של בעלי נכסים באיך ומדוע להכין את הנכס למכירה. התשובה לשאלה היא בהחלט כן! הום סטייג'ינג עובד ובגדול. התהליך עוזר להתגבר על מכשולים רבים בדרך למכירה מוצלחת של הנכס. ישנן כמה עובדות שחשוב לנו להבין: - בית שעבר תהליך והכנה נותן לקונה את התחושה שהשקעתם ושמרתם על הנכס. - רק 10% מהאוכלוסיב מסוגלת לראות פוטנציאל של חלל כשהוא לא מסודר או ריק. - הקונים רוצים שתהיה להם כמה שפחות עבודה לעשות ולהשקיע במעבר. - התחושה הקלה של קונה כשהוא יודע שחסכתם לו כסף, זמן ואנרגיה שווה לו כסף. - בית שמוכן למכירה מעביר את הקונה תחושה טובה, דומה לזו שמרגישים כשנכנסים לחדר במלון. - מקבלים מחיר שוק גבוה, הבית נראה נשמעותית טוב יותר מכל בית אחר למכירה בסביבה. - מעצים את חווית הרכישה לקונה, תחושה שעשה עסקה טובה. - השקעה קטנה מחזירה את עצמה ומגדילה את הרווח במכירה ב 7-20%
-
איך יודעים אם הנכס צריך לעבור תהליך של הום סטייג'ינג?מומלץ שכל נכס/ בית יעבור הום סטייגי'נג לפני מכירה. התהליך לא אמור רק לסדר לעצב ולארגן את הבית, הוא אמור להעביר את בעל הנכס תהליך התנתקות מהנכס. ואת הבית תהליך התנתקות מבעליו, מה הכוונה? בתהליך ההום סטייג'ינג נקים את הבית מכל החפצים האישיים כגון: תמונות משפחה, תמונות/ מגנטים על המקרר, ציורים של הילדים מהגן, אחסון של חפצים אישיים בחדרי האמבטיה ועוד ועוד פעולות שעוזרות לקונה הפוטנציאלי להיכנס לבית ולראות את עצמו חיי שם. כל אותם פרטים אישיים מונעים את התחושה הזו, ויוצרים תחושה של פלישה לבית ששייך למשהו אחר. אם תפתחו לוח מודעות כגון: יד 2, בטח עברה לכם המחשה של " איזה בתים מבולגנים? מזה הצבע הזה? איזה בלגן " ועוד... אל תשכחו שהרושם הראשוני עם הנכס שלכם מתחיל דרך התמונה הראשונה שרואים עוד לפני שמחליטים להגיע פיזית לראות ולהתרשם. תהליך של הום סטייגינג יעזור לכם למכור מהר וברווח – זו עובדה! השאלה שצריכים לשאול היא: באיזה מסלול הכי נכון להעביר את הבית את התהליך. אם צריכים רק יעוץ ויד מכוונת לאיך? לשדרוג, לארגן ולהביא את הנכס למכירה. או אולי צוות שיבוא יעשה וישדרג עבורכם? או את כל החבילה של השדרוג והכנה + הפרסום הנכון של התמונות הטובות והמלל המנצח שיגרום לנכס שלכם לבלוט ולהימכר במינימום זמן ומקסימום רווח.
-
מפגש שני - הבנת השוק וסביבת הנכס13.01.2020 הערכת שווי נכס הערכת גובה תקציב לStaging תכנון וביצוע מול תקציב מי הוא הקונה הפוטנציאלי? מאפיינים/ חתך חברתי / היבטים פסיכולוגיים
-
מפגש שלישי - אפקט ה WOW20.01.2020 מהו השלב הקריטי בתהליך מכירה / השכרה כיצד ליצור אפקט WOW ניתוח הנכס לפי חדרים שירות Staging לנכס מאוכלס, חידוש והתאמה. שירות Staging לנכס ריק
-
מפגש רביעי - חוקי יסוד בעיצוב והשבחת נכס27.01.2020 זרמים מרכזיים בעיצוב התאמת הסגנון לדמותו של הקונה הפוטנציאלי חוקים בארגון וסידור הנכס קומפוזיציה בעיצוב, בחירה נכונה של פרטי עיצוב תאוריית צבעים בחירת אקססוריז חומרים ומרקמים בהלבשת הנכס כתב כמויות ופירוט רכש
-
מפגש תשיעי - NEGOTIATION & SALEאומנות המשא ומתן בנדל"ן היבטים משפטיים חוזים, טפסים, דוחות רלוונטים פירוק התנגדויות של הלקוח אסטרגיית מכירה הוליסטית הוויה שמשפיעה על המכירה, יצירת לקוחות מרוצים
-
מפגש שביעי - צילום אדריכליתמונה אחת שווה 1000 מילים קומפוזיציות לצילום מיומנות צילום מהנייד האישי לפני ואחרי
-
מפגש שמיני - כשטכנולוגיה פוגשת נדל"ן"איסוף לידים - בניית קהילה מכירות online שירות לקוחות בעידן הטכנולוגי קמפיין מנצח למכירה הדרכה טכנית להרמת קמפיין ב facebook עיצוב תוכן ויזואלי מהנייד
-
מפגש ראשון - תורת הסטייג'ינג06.01.2020 יתרונות השיטה משלושת נקודות המבט המרכזיות: מוכרים / קונים / מתווכים מודל עסקי למעצבים/ מתווכים תיכנון - ייעוץ - ביצוע שיטת שלושת השלבים ב Home Staging
-
מפגש אחד עשר - שת"פ לבניית העסק"שת"פ כמקור הכנסה פסיבי להגיע למקסימום קהל יעד ללא עלויות שת"פ לחיזוק המותג תוכנית עבודה שנתית - צפי הכנסה עתידי
-
מפגש חמישי - רעיון הופך למציאותהדרכה מקצועית על תוכנת הדמיה פתיחת חשבון אישי הדרכה אישית בתוך קבוצה טכני / מעשי בניית לוחות השראה ללקוח משרטוט 2D-3D
-
מפגש עשירי - מיתוג ושפת העסקחשיבות הבידול האישי בעולם ה STAGING מודלים עסקיים התחביב הופך למקצוע שיווק במדיות השונות עמידה מול מצלמה כחלק מתהליך מהמיתוג והמכירה
-
מפגש שישי - MARKEING HOUSE7-10 שניות ראשונות - רושם ראשוני מודעות STORY TELLING - כתיבת מודעה OPEN HOUSE מחקר / תכנון / ניהול 5 טעויות נפוצות שאסור לעשות בשיווק נדל"ן
-
מפגש שתיים עשרה -שיעור מסכם - הגשות סיום - חלוקת תעודותEnter your answer here
bottom of page