WE STAGE
ACEDAMY
הכשרה מקצועית בינלאומית
HOME STAGING PRO
הקורס שיילמד אתכם להשביח נכסים ולמכור/להשכיר אותם במינימום זמן ומקסימום רווח
הופכים תשוקה למקצוע מבוקש
למי זה מתאים?
-
אם אתם רואים פוטנציאל של נכס גם כשהוא ריק או מבולגן
-
התוכנית בנטפליקס "שיפצת הרווחת" מרתקת אתכם
-
כבר לא מסתפקים רק בתיווך / עיצוב
-
רוצים עסק שמרוויח X,XXX,XXX ש"ח
-
חסר לכם ערך נוסף / בידול בתחומכם
-
התשוקה שלכם היא עיצוב, סטיילינג
-
אתם מבינים שנכס קר הופך לבית חם רק כאשר מצליח לעורר רגש, נוחות ורוגע
-
רוצים להוביל בתחומכם
-
רוצים שיכירו בתחביב שלכם כמקצוע בינלאומי
-
מעצבים / מתווכים / סטייליסים
מעצבים
-
יש בכם תשוקה לא ממומשת
-
רוצים בידול בתחום כל כך רבוי
-
לא מצליחים להתרומם כמעצבים
-
נמאס לכם מפרוייקטים ארוכים שלא רואים בהם את הסוף.
-
יושבים שעות מול "שיפצת הרווחת" ולא על העסק שלכם
-
רוצים את החלום ואין לכם את המפה אליו
יש פיתרון!!!
מתווכים
-
מנסים חודשים למכור ולא מצליחים.
-
מורידים מחירים ומסיימים תקופת בלעדיות ללא מכירה.
-
חוזרים ומראים פעמים רבות והנכס לא נמכר.
-
מנסים למכור את ההיתרונתו אבל רואים רק חסרונות.
-
לא מצליחים לשכנע את בעלי הנכס בבלעדיות.
-
אין לכם מודל עסקי מנצח
יש פיתרון!!!
HOME STAGING PRO
STAGE YOUR FUTURE, STAGE YOUR LIFE
אחרי...
בדיוק ההפך הגמור, מדוע?
כשבעל הבית שוכר את שירותיו של מעצב פנים לצורך נראות למגורים, עבודת תכנון וסטיילינג שצריכה להיות מותאמת כמו כפפה לשגרת יומו של בעל הבית, חשיבה על סדר יומו וצרכיו וכמובן תוך חשיבה על חיבור אסטטי של כל הפרמטרים.
כשאנו שוכרים הום סטייג'ר, אנו בעצם מבקשים שיתאים את ביתנו לדייר הבא, לבעל הבית אשר עשוי לגור בנכס בעתיד לבוא. הביטוי המקצועי הנכון לתהליך הסטייג'ינג הוא להפיכת הבית מ אישי
Personalizeללא אישי – Unpenalized
ההתמחות של הום סטייג'ר היא להביא את הנכס לנראות מקסימלית במינימום השקעה.
לפני...
מזה HOME STAGING ? ולמה כדאי...
הום סטייגינג זו הפעולת הכנה לפני מכירה או השכרה אשר אמורה לגרום לקונה הפוטנצאלי לרצות את הנכס ולשם כך לשלם את המחיר שוק הגבוה עבור הנכס.
הום סטייג'ינג הוא נישה/בידול בעולם העיצוב פנים והלבשת הבית, הום סטייגינג נועד לשפר את חזות הנכס לצורך העלאת ערכה הן בעיני המתבונן והן בשוק הנדל"ן. יש יגידו שסטייג'ינג הוא מונח זהה לסטיילינג ואני אומרת שזה
פתיחת הקורס 6/1/2020
אז מה תלמדו בקורס...
-
הכל על תורת הום סטייג'ינג שמצליחה בכל העולם
-
תבדלו את עצמכם על פני מתחרכם באזור
-
תלמדו את שיטת שלושת השלבים למכירה ומוצלחת במינימום זמן ומקסימום כסף
-
תלמדו איך ע"י הום סטייג'ינג תשביחו ותעלו את ערך הנכס.
-
תלמדו את כל הטריקים לעיצוב מהיר שמעורר אצל כל מתבונן תחושת סיפוק ורצון לעוד.
-
תקבלו את כל הכלים הטכנולוגים על מנת להציג לקונה את החלום שלו.
-
תלמדו בצורה מקצועית לצלם את הנכס באמצעות הנייד שבכיסנו.
-
תלמדו איך לספר נכון, STORY TELLING של הנכס.
-
תצרו את אפקט ה WOW
-
תלמדו כיצד לבנות קמפיינים למכירת נכסים
-
תקבלו 13 מודלים עסקיים שירימו לכם עסק משגשג
-
תלמדו לנהל משא ומתן מנצח
-
תלמדו לדבר את הבידול שלכם ע"י BRAND חזק
-
מלא בונוסים...
בונוסים בשווי של 6,500 ש"ח
רישום כחבר באגודת IAHSP לשנה
הרצאות אורח ע"י טובי המרצים בתחום
חוזים משפטיים רלוונטים בתחום
קבוצת ווטצאפ סגורה
תמיכה במייל
פגישה אישית בת שעה וחצי במהלך הקורס לצורך מיקוד העסק האישי.
במהלך הקורס
12 מפגשים בני 4 שעות
בכל מפגש תוגש שתיה חמה וקרה בלי הגבלה.
ארוחת בוקר קלילה ובריאה.
בכל מפגש תינתן משימה שתשלים ותעבה את קודמתה, תיצור בסופו של קורס פרוייקט אישי.
הקורס הינו קורס פרקטי/ מעשי, מחייב בהגשת גמר.
השיעורים התקיימו ע"י איה אלגר בשילוב מרצים אורחים, מומחים בתחומם.
קבוצת ווטצאפ פעילה לשאלות ושיתוף חופשי עם חברי הקבוצה.
חובת הגעה לשיעור.
הנחה של 10% עד לתאריך 30/11/2019
אודות האקדמיה
ארגון IAHSP הינו ארגון בין לאומי המקדם את תחום ה STAGING בעולם. הארגון נוסד בשנת 1999 ע"י ברב שוורץ, האישה והאגדה מייסדה את המונח HOME STAGING, ומאז מקדיש את כל פועלו בקידום והפצת הבשורה. הארגון מקיים מדי שנה כנסים מעשירים בתכנים ובחיבורים אנושיים. חברות בארגון מקנה בית חם למידע איכותי וקשרים נפלאים.
תוכנית הלימודים מטעם WE STAGE קיבלה את ברכתה כתוכנית לימודים מקיפה ומקצועית מטעם הארגון, בוגרי הקורס יזכו בשנת "חבר" בארגון ותינתן להם הזכות לקחת חלק באירועים והכנסים המתרחשים בעולם.
שיטת ההום סטייג'ינג הוכיחה את עצמה בעולם
STAGE IT, SALE IT
חברת WE STAGE המובילה את שירות ההכנה למכירה/ השכרה בארץ, קיבלה בשנת 2019 הוקרה לפעילותה בתחום ה HOME STAGING בישראל מטעם הארגון העולמי הגדול והוותיק בעולם IAHSP
( The International Association of Home Staging Professionals®).
פעילות החברה מספקת שירות לבעלי נכסים המעוניינים ומבינים את הצורך, החשיבות והערך בשירות טרום המכירה.
בשל היקף הפעילות וצורך השוק ההולך וגדל בארץ, הקימה החברה נתבך נוסף והוא האקדמיה. איה אלגר, מייסדת WE STAGE רואה בחינוך השוק בבשורה החדשה שליחות גדולה וחשובה בתעשיית הנדל"ן/עיצוב בארץ.
מסלולי הלימוד יתנו מענה מקצועי למעצבים, מתווכים, בעלי נכסים ועוד..
תוכנית הדגל של האקדמיה הינו הקורס המקיף והמקצועי להכשרת
HOME STAGER AGENT התעודה מטעם WE STAGE מוכרת ע"י הארגון ובכך מקנה תעודת מקצוע בין לאומית בתחום.
צוות המרצים
שרון שחר
אומנית, צלמת
מומחית בחידוש פרטי ריהוט
איה אלגר
אדריכלית פנים, סטייג'ר, יזמית
מייסדת WE STAGE
מומחית בהשבחת נכסים
עו"ד נועם
I’m a paragraph. Double click me or click Edit Text, it's easy.
אדר' רחל ורשבסקי
אדריכלית, בוגרת תואר שני בצלאל
מייסדת "מעצבים הצלחה עם רוחל'ה"
תמר שטרן
עיצוב פנים, הום סטיילינג
מומחית בתוכנת ההדמיה ROOM STYLER
מור טולדנו
מעצבת פנים, מאמנת תודעתית
מייסדת "תודעה פוגשת נשות עסקים"
מור טולדנו
מעצבת גרפית ופנים, בוגרת שנקר
מומחית לזרמים בעיצוב
תכנית הלימוד
-
באילו צבעים כדאי לבחור לבית שעומד למכירה?בית שעומד למכירה צריך להתאים ולכוון למקסימום קונים פוטנציאלים. לצורך כך חשוב להעביר את הבית יישור קו מבחינת הצבעוניות שלו. בית שישדר ניקיון, סדר ובהירות בעיניים יצליח לגעת ברגשותיהם של מספר רב יותר של אנשים. לצורך כך חשוב לצבוע את הבית בצבע אחד אחיד, רצוי ללכת בבחירה על אחד מגווני הלבן. יש צורך להתעדכן בצבעים של אותה תקופה / שנה. לדוגמא: הלבן המומלץ ל 2017-18 הוא לבן עם נגיעה של אפור ואילו לפני מספר שנים הלבן שמנת היה באופנה. חשוב! לצבוע חדרי ילדים, להוריד מדבקות מהקיר וליצור תחושה שכל חדר יכול לשמש לכל מטרה. אם תשאירו את הצבע הוורוד או סגול של הילדה, קונה פוטנציאלי שאין לו ילדים או גדולים שעזבו יתקשה לראות שהחדר הוורוד יכול לשמש כמשרד ביתי. את חדרי השינה יש לכסות בכיסוי מיטה בצבע אחיד ונקי שמסתיר מתחתיו את המצעים הססגוניים והכתמים. כדי לזרוק כריות נוי . בסלון יש לאחד את צבעוניות הכריות , וילונות נקיים ואחידים – עוזרים להסתיר נוף, ויטרינה או סורגים שמכבידים על העין. צבע בהיר ואחיד משדר לקונה כי הבית מתוחזק כראוי, בהיר מואר ומאוורר. בית שמעביר את התחושה הזו מצליח לגרום לקונה תחושת שייכות.
-
מדוע צריכים להשקיע מחשבה, עשייה ותקציב לפני שמעלים נכס למכירה?"נכס מאבד מערכו 6% כבר החל מהשבוע השלישי שלו בשוק. כל חודש ערכו יורד בעוד כמה אחוזים. המטרה של בעל הנכס היא למכור כמה שיותר מהר! מחקרים הראו שלרוב ההצעה הראשונה שקיבלתם (ולפעמים נפנפתם וזילזלתם) תהיה ההצעה הגבוהה ביותר שתקבלו וחשוב לא לאבד אותה. בכל אזור יש את האוכלוסיה שמחפשת, נכס שחשף לשוק ויצר תחושה לא טובה יהי קשה מאוד לשפר את תדמיתו. שניה לפני שמוציאים את הנכס לפרסום חשוב לחשוב על כל הפרמטרים, להבין שאתם לא מתפשרים. השקעה של מחשבה, מתחילה עם ההבנה שהבית צריך לעבור תהליך של הום סטייג'ינג - הכנה למכירה. ברגע שהבנו את העובדה הזו צריך להעריך את שווי הנכס ולנתח את גובה ההשקעה ושדרוג שאנו, בעלי הבית צריכים להשקיע. רבים עדיין תקועים במחשבה של "למה להשקיע בנכס שאנחנו רוצים למכור"? והתשובה היא – ערך. הבית צריך לספר סיפור, סיפור שמתאים לכמה שיותר קוראים או מאזינים. חברים, כאשר מוציאים רכב למכירה (נכס בשווי 50,000ש"ח – 150,000ש"ח) אנו מבינים שההיצע גדול מאוד ויש לגרום לרכב שלנו לקפוץ מעל כולם. אז מה עושים? מכניסים אותו למכון בדיקה לפני מכירה, שוטפים, מנקים, מתיזים ריח טוב, מעמידים את הרכב שלא בצמוד לרכבים אחרים ומצלמים אותו...כאילו היה דוגמן! אז למה ? את הנכס היקר ביותר שלכם אינכם מכינים למכירה? לרוב, מדובר בעסקה הגדולה ביותר שתעשו בחייכם, תשקיעו! השקעה קטנה (ביחס לשווי הבית) תביא תוצאות מצוינות במהירות המכירה וברווח.
-
האם הום סטייג'ינג באמת עובד?אם מתסתכלים סביב, רואים כי הום הצורך וההכרה בתהליך ההום סטייג'ינג גדל משנה לשנה בכל העולם.יותר ויותר בעלי נכסים נעזרים בהום סטייג'רים מקצועיים בשלב מכירת הנכס שלהם.מתווכים ממליצים פה אחד על תהליך שכזה לפני מכירה, בשנים האחרונות השיח על התהליך הזה גדל משמעותית וכיום ניתן למצא ספרים, כתבות, הרצאות ובלוגים שמתעסקים ומעשירים את הידע של בעלי נכסים באיך ומדוע להכין את הנכס למכירה. התשובה לשאלה היא בהחלט כן! הום סטייג'ינג עובד ובגדול. התהליך עוזר להתגבר על מכשולים רבים בדרך למכירה מוצלחת של הנכס. ישנן כמה עובדות שחשוב לנו להבין: - בית שעבר תהליך והכנה נותן לקונה את התחושה שהשקעתם ושמרתם על הנכס. - רק 10% מהאוכלוסיב מסוגלת לראות פוטנציאל של חלל כשהוא לא מסודר או ריק. - הקונים רוצים שתהיה להם כמה שפחות עבודה לעשות ולהשקיע במעבר. - התחושה הקלה של קונה כשהוא יודע שחסכתם לו כסף, זמן ואנרגיה שווה לו כסף. - בית שמוכן למכירה מעביר את הקונה תחושה טובה, דומה לזו שמרגישים כשנכנסים לחדר במלון. - מקבלים מחיר שוק גבוה, הבית נראה נשמעותית טוב יותר מכל בית אחר למכירה בסביבה. - מעצים את חווית הרכישה לקונה, תחושה שעשה עסקה טובה. - השקעה קטנה מחזירה את עצמה ומגדילה את הרווח במכירה ב 7-20%
-
איך יודעים אם הנכס צריך לעבור תהליך של הום סטייג'ינג?מומלץ שכל נכס/ בית יעבור הום סטייגי'נג לפני מכירה. התהליך לא אמור רק לסדר לעצב ולארגן את הבית, הוא אמור להעביר את בעל הנכס תהליך התנתקות מהנכס. ואת הבית תהליך התנתקות מבעליו, מה הכוונה? בתהליך ההום סטייג'ינג נקים את הבית מכל החפצים האישיים כגון: תמונות משפחה, תמונות/ מגנטים על המקרר, ציורים של הילדים מהגן, אחסון של חפצים אישיים בחדרי האמבטיה ועוד ועוד פעולות שעוזרות לקונה הפוטנציאלי להיכנס לבית ולראות את עצמו חיי שם. כל אותם פרטים אישיים מונעים את התחושה הזו, ויוצרים תחושה של פלישה לבית ששייך למשהו אחר. אם תפתחו לוח מודעות כגון: יד 2, בטח עברה לכם המחשה של " איזה בתים מבולגנים? מזה הצבע הזה? איזה בלגן " ועוד... אל תשכחו שהרושם הראשוני עם הנכס שלכם מתחיל דרך התמונה הראשונה שרואים עוד לפני שמחליטים להגיע פיזית לראות ולהתרשם. תהליך של הום סטייגינג יעזור לכם למכור מהר וברווח – זו עובדה! השאלה שצריכים לשאול היא: באיזה מסלול הכי נכון להעביר את הבית את התהליך. אם צריכים רק יעוץ ויד מכוונת לאיך? לשדרוג, לארגן ולהביא את הנכס למכירה. או אולי צוות שיבוא יעשה וישדרג עבורכם? או את כל החבילה של השדרוג והכנה + הפרסום הנכון של התמונות הטובות והמלל המנצח שיגרום לנכס שלכם לבלוט ולהימכר במינימום זמן ומקסימום רווח.
-
מפגש שני - הבנת השוק וסביבת הנכס13.01.2020 הערכת שווי נכס הערכת גובה תקציב לStaging תכנון וביצוע מול תקציב מי הוא הקונה הפוטנציאלי? מאפיינים/ חתך חברתי / היבטים פסיכולוגיים
-
מפגש שלישי - אפקט ה WOW20.01.2020 מהו השלב הקריטי בתהליך מכירה / השכרה כיצד ליצור אפקט WOW ניתוח הנכס לפי חדרים שירות Staging לנכס מאוכלס, חידוש והתאמה. שירות Staging לנכס ריק
-
מפגש רביעי - חוקי יסוד בעיצוב והשבחת נכס27.01.2020 זרמים מרכזיים בעיצוב התאמת הסגנון לדמותו של הקונה הפוטנציאלי חוקים בארגון וסידור הנכס קומפוזיציה בעיצוב, בחירה נכונה של פרטי עיצוב תאוריית צבעים בחירת אקססוריז חומרים ומרקמים בהלבשת הנכס כתב כמויות ופירוט רכש
-
מפגש תשיעי - NEGOTIATION & SALEאומנות המשא ומתן בנדל"ן היבטים משפטיים חוזים, טפסים, דוחות רלוונטים פירוק התנגדויות של הלקוח אסטרגיית מכירה הוליסטית הוויה שמשפיעה על המכירה, יצירת לקוחות מרוצים
-
מפגש שביעי - צילום אדריכליתמונה אחת שווה 1000 מילים קומפוזיציות לצילום מיומנות צילום מהנייד האישי לפני ואחרי
-
מפגש שמיני - כשטכנולוגיה פוגשת נדל"ן"איסוף לידים - בניית קהילה מכירות online שירות לקוחות בעידן הטכנולוגי קמפיין מנצח למכירה הדרכה טכנית להרמת קמפיין ב facebook עיצוב תוכן ויזואלי מהנייד
-
מפגש ראשון - תורת הסטייג'ינג06.01.2020 יתרונות השיטה משלושת נקודות המבט המרכזיות: מוכרים / קונים / מתווכים מודל עסקי למעצבים/ מתווכים תיכנון - ייעוץ - ביצוע שיטת שלושת השלבים ב Home Staging
-
מפגש אחד עשר - שת"פ לבניית העסק"שת"פ כמקור הכנסה פסיבי להגיע למקסימום קהל יעד ללא עלויות שת"פ לחיזוק המותג תוכנית עבודה שנתית - צפי הכנסה עתידי
-
מפגש חמישי - רעיון הופך למציאותהדרכה מקצועית על תוכנת הדמיה פתיחת חשבון אישי הדרכה אישית בתוך קבוצה טכני / מעשי בניית לוחות השראה ללקוח משרטוט 2D-3D
-
מפגש עשירי - מיתוג ושפת העסקחשיבות הבידול האישי בעולם ה STAGING מודלים עסקיים התחביב הופך למקצוע שיווק במדיות השונות עמידה מול מצלמה כחלק מתהליך מהמיתוג והמכירה
-
מפגש שישי - MARKEING HOUSE7-10 שניות ראשונות - רושם ראשוני מודעות STORY TELLING - כתיבת מודעה OPEN HOUSE מחקר / תכנון / ניהול 5 טעויות נפוצות שאסור לעשות בשיווק נדל"ן
-
מפגש שתיים עשרה -שיעור מסכם - הגשות סיום - חלוקת תעודותEnter your answer here
HOME STAGING PRO
הכשרה מקצועית + תעודה בין לאומית
רוצה להיות הום סטייג'ר
עיתון "לאישה" מהדורה
לסיכום שנה חגיגי שנת 2018
להנות מהדרך...
בנימה אישית
מכירה של הבית הוא רגע לא פשוט, בית עברנו הוא בעל ערך רגשי, סנטימנטלי וכלכלי.
בית הוא המקום שגידלנו את ילדנו או נכס שקיבלנו בירושה מאדם אהוב. בית הוא המצודה ששמרה עלינו בתקופות טובות ולפעמים גם פחות.
מכירה של בית ומעבר למקום חדש הינו רגע מרגש ומלחיץ יחד, מעבר למקום חדש מביא אתו סגירה של דלת אחת ופתיחתה של אחרת, מקום חדש, פרצופים חדשים, סביבה לא מוכרת, באופן אישי, החיים הובילו אותי או נכון יותר לומר..אני אותם, למגורים בערים שונות בעולם, הניסיון במעברים, לימודי עיצוב, שנים של עבודה ב REAL ESTATE בניו יורק, קנייה השבחה ומכירת נכסים ברווח מצטבר של 6 ספרות בארץ הביאו אותי להבנה מעמיקה אודות התהליך.
פיצחתי עבור לקוחותיי את השיטה המנצחת למכירת נכס במינימום זמן ומקסימום רווח – שיטת שלושת השלבים.
בנוסף חיברתי עבורכם מדריך להשבחה – עשה זאת בעצמך. מדריך מעשיר מעשי ומשנה תפיסה שיכול להקל על תהליך המכירה, להכניס רווח במכירה ולהפוך את התקופה לחווייתית ורגועה.
בשבילכם,
איה אלגר
פתיחת הקורס בתאריך
6/1/2020
להרשמה מוקדמת
הנחה של 10% עד לתאריך 30/11/2019
סה"כ לתשלום 10,790 ש"ח במקום 11,990
899X12 ללא ריבית
רוצה כבר שיתחיל!
מחכה להגשים חלום של שנים